Regulamin konkursu „Jesieniara Fluff”

Regulamin konkursu „Jesieniara Fluff”

(dalej: „Regulamin”)

 

1. Organizator

  1. Organizatorem konkursu „Jesienna wieczorna pielęgnacja Fluff” (dalej: „Konkurs”) jest Nacomi Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Wilkowicach
    ul. Ziołowa 29, 43-365 Wilkowice Województwo śląskie, NIP: 5532518964, REGON: 362140960, KRS: 0000569456, która przeprowadza Konkurs we własnym imieniu i na własną rzecz (dalej: „Organizator”).
  2. Niniejszy Regulamin określa prawa i obowiązki osób biorących udział w Konkursie.

 

2. Miejsce i czas trwania Konkursu

  1. Konkurs zostanie przeprowadzony w serwisie społecznościowym TikTok spółki Nacomi Group .
  2. Konkurs zostanie przeprowadzony w dniach: od dnia 16.10.2024 r. do dnia 23.10.2024 r.
  3. Początkiem trwania konkursu jest moment opublikowania na TikToku Organizatora tj. Nacomi Group spółka z o. o. znajdującego się pod adresem: https://www.tiktok.com/@fluff_skin_superfood_pl  (dalej „TikTok”) postu z treścią zadania konkursowego (dalej: „Zadanie konkursowe”) w dniu 16.10.2024 r.

Zadanie konkursowe będzie polegało na:

  1. Wykonaniu filmiku, na którym uczestnik pokazuje wieczorną pielęgnacje zużyciem 3 ulubionych produktów marki Fluff Skin Superfood;
  2. Wstawieniem filmu konkursowego na swój profil w serwisie TikTok (konto na platformie musi mieć status publiczny) oraz dodać hasztag #FluffOrTreat

(dalej: „Zadanie konkursowe”) oraz złożeniem oświadczeń na zasadach określonych w pkt. 5 ust. 2 Regulaminu.

  1. Ogłoszenie wyników nastąpi dnia 25.10.2024 r. nie później niż o godzinie 17:00.
  2. W wyjątkowych sytuacjach Organizator może przedłużyć lub przerwać trwanie Konkursu, w określonym przez siebie zakresie, o czym niezwłocznie poinformuje na Instagramie.

 

3. Komisja konkursowa

Celem zapewnienia prawidłowej organizacji i przebiegu Konkursu, a w szczególności w celu dokonania oceny prawidłowości zgłoszeń do Konkursu oraz wyłonienia i wyboru Zwycięzców Konkursu, Organizator powoła komisję konkursową (dalej: „Komisja”). W skład Komisji wejdą 3 osoby wskazane przez Organizatora.

 

4. Udział w Konkursie

  1. Konkurs organizowany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
    W ramach Konkursu osoba, która spełni wymogi przewidziane Regulaminem ma możliwość otrzymania nagrody przewidzianej w Regulaminie, ufundowanej przez Organizatora oraz fundatorów nagród wskazanych w pkt. 6 ust. 3 Regulaminu (dalej: „Nagroda”).
  2. Konkurs w żadnym wypadku nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym, loterią promocyjną, grą, której wynik zależy od przypadku, ani żadną inną formą przewidzianą w ustawie z dnia 19 listopada 2009 roku o grach hazardowych ( (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 227 z późn. zm.).
  3. W Konkursie mogą brać udział wyłącznie osoby fizyczne, zamieszkałe na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, które ukończyły 18. rok życia i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych lub które posiadają ograniczoną zdolność do czynności prawnych, ukończyły 13 rok życia i których opiekun prawny wyraził zgodę na wzięcie udziału w Konkursie, a nadto opiekun prawny nadzoruje udział takiej osoby w Konkursie, (dalej: Uczestnik”).
  4. W Konkursie Uczestnik może brać udział wyłącznie osobiście. Niedopuszczalne jest tworzenie fikcyjnych kont i wykonywanie za ich pośrednictwem Zadania konkursowego. Niedopuszczalne jest również wykonywanie Zadania konkursowego w imieniu osób trzecich.
  5. W Konkursie nie mogą brać udziału pracownicy Organizatora, członkowie władz i przedstawiciele Organizatora oraz innych podmiotów biorących bezpośredni udział w przygotowaniu i prowadzeniu Konkursu, a także osoby współpracujące ze wskazanymi wyżej podmiotami w sposób stały na innej podstawie niż stosunek pracy oraz członkowie ich najbliższych rodzin, tj. wstępni, zstępni, rodzeństwo, małżonkowie, rodzice małżonków i osoby pozostające z nimi w stosunku przysposobienia.

 

5. Zasady i przebieg Konkursu

  1. Pierwszego dnia trwania Konkursu, czyli 16.10.2024 r., na TikTok’u zostanie opublikowany post  zawierający Zadanie konkursowe i będzie on dostępny przez okres trwania Konkursu.
  2. Zadanie konkursowe będzie polegało na:
    1. Wykonaniu filmiku, na którym uczestnik pokazuje wieczorną pielęgnacje zużyciem 3 ulubionych produktów marki Fluff Skin Superfood;
    2. Wstawieniem filmu konkursowego na swój profil w serwisie TikTok (konto na platformie musi mieć status publiczny) oraz dodać hasztag #FluffOrTreat (dalej: „Zadanie konkursowe”) oraz złożeniem oświadczeń na zasadach określonych w pkt. 5 ust. 2 Regulaminu.

  3. Wszystkie powyższe działania muszą zostać wykonane najpóźniej do dnia 23.10.2024 r. do godziny 23:59:59.
  4. Organizator zastrzega sobie prawo do nieuwzględniania w Konkursie zgłoszeń, które:
    1. nie spełniają kryteriów określonych w Regulaminie lub są zgłoszone niezgodnie z zasadami Regulaminu;
    2. zawierają treści niezgodne z dobrymi obyczajami, niemoralne lub obraźliwe lub naruszające obowiązujące przepisy prawa;
    3. naruszają prawa, w tym w szczególności prawa autorskie, bądź dobra osobiste osób trzecich;
    4. zawierają logotypy bądź treści o charakterze reklamowym, dotyczące jakichkolwiek towarów lub usług innych, niż FLUFF.
  1. Prawidłowe wykonanie Zadania konkursowego, w sposób zgodny z ust. 2 powyżej jest równoznaczne ze złożeniem przez Uczestnika następujących oświadczeń i zobowiązań:
    1. Opublikowany w ramach Zadania Konkursowego film, stanowi przejaw indywidualnej i oryginalnej twórczości Uczestnika;
    2. Uczestnik dysponuje wszelkimi prawami do opublikowanego filmu i nie są one w żaden sposób ograniczone ani obciążone na rzecz osób trzecich;
    3. Korzystanie przez Organizatora z opublikowanego w ramach Zadania Konkursowego filmu, zgodnie z Regulaminem Konkursu, nie zagrozi ani nie naruszy niczyich praw, dóbr oraz tajemnicy chronionej prawem;
    4. Z chwilą opublikowania filmu konkursowego, Uczestnik przenosi na Organizatora w sposób wyłączny, nieodpłatny, nieograniczony w czasie i nieograniczony terytorialnie przysługujące mu autorskie prawa majątkowe do przesłanego w ramach Zadania konkursowego filmu i innych autorskich wytworów Uczestnika zamieszczonych w poście konkursowym, dalej zwanych łącznie „Utworami” na następujących polach eksploatacji:
      • Trwałe lub czasowe utrwalanie oraz zwielokrotnianie Utworów lub ich części dowolną techniką, w dowolnej skali i na dowolnym materiale, w tym w szczególności przez zapis elektroniczny, magnetyczny oraz optyczny na wszelkich nośnikach, w tym na dyskach komputerowych oraz z wykorzystaniem sieci prywatnych i publicznych, w tym publicznej sieci Internet;
      • Umieszczanie Utworów lub ich części w sieci internetowej oraz na wszelkich nośnikach wykorzystywanych do prowadzenia reklamy i promocji;
      • Nadawanie Utworów lub ich części za pomocą wizji lub fonii przewodowej lub bezprzewodowej, przez stację naziemną, za pośrednictwem satelity, równoczesne i integralne nadanie Utworów lub ich części nadawanych przez inną organizację radiową lub telewizyjną;
      • Udostępnianie Utworów lub ich części w celu zapewniania do nich dostępu w wybranym miejscu i w wybranym czasie (sieć Internet lub inne sieci komputerowe);
      • Wprowadzenie Utworów lub ich części do obrotu, w tym ich zbywanie;
      • Wykorzystywanie Utworów lub ich części w sieciach otwartych, wewnętrznych, przekazach satelitarnych i radiowych;
      • Wykorzystywanie Utworów lub ich części w dowolnie wybranej przez Organizatora formie do celów marketingowych;
      • Wprowadzenie Utworów lub ich części do pamięci komputerów i innych podobnie działających urządzeń;
      • Adaptacja Utworów lub ich części dla różnego rodzaju odbiorców przez nadanie im różnego rodzaju form oraz utrwalanie, powielanie, rozpowszechnianie i wprowadzanie do obrotu tak zmienionych Utworów lub ich części;
      • Reprodukowanie oraz wprowadzanie wszelkich zmian w całości bądź w części Utworów poprzez modyfikacje ich koloru, układu, czcionki, a także prawo do wykonywania tłumaczeń i streszczeń;
      • Przystosowywanie, rozbudowywanie, zmiana układu lub jakiekolwiek inne zmiany i modyfikacje Utworów lub ich części, w tym także przekształcenie ich formatu pierwotnego na dowolny inny format i dostosowywanie do platform sprzętowo – systemowych Organizatora;
      • Przerobienie (dostosowanie) Utworów lub ich części oraz łączenie ich fragmentów z innymi Utworami;
      • Rozpowszechnianie kopii zmodyfikowanych Utworów lub ich części, a także ich poszczególnych egzemplarzy;
      • Digitalizacja Utworów lub ich części;
      • Dowolne wykorzystanie Utworów lub ich części;
      • Utrwalanie, zwielokrotnianie i wykorzystywanie Utworów lub ich części poprzez umieszczanie ich w czasopismach drukowanych;
      • Wyświetlanie, stosowanie, przekazywanie, przechowywanie i naprawa Utworów lub ich części;
      • Udzielenie licencji oraz innych podobnych praw na wykorzystywanie Utworów lub ich części przez podmioty trzecie;
      • Zezwalanie na wykonywanie zależnego prawa autorskiego, w tym prawa najmu i dzierżawy.
    5. Uczestnik, publikując film konkursowy, oświadcza, że ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie wszelkich praw, w tym praw autorskich osób trzecich za film opublikowany w ramach Zadania konkursowego.

 

6. Zasady wyłaniania zwycięzców. Nagrody

  1. Opublikowany film zostanie poddane ocenie Komisji.
  2. Po zakończeniu Konkursu, Komisja wyłoni 5 zwycięzców (dalej: „Zwycięzcy”).
  3. W zależności od zajętego miejsca w Konkursie, Zwycięzca otrzyma jedną nagrodę rzeczową spośród niżej wymienionych:
    1. Nagroda za I i II miejsce: 1 zestaw kosmetyków o wartości brutto : 207zł marki Fluff
    2. Nagroda za III, IV i V miejsce: 1 zestaw kosmetyków o wartości brutto 106zł marki Fluff

(dalej: „Nagroda” lub „Nagrody”).

  1. Zwycięzcy przysługuje prawo do wyłącznie jednej Nagrody.
  2. Komisja kieruje się w swojej ocenie kreatywnością opublikowanych Utworów oraz zgodnością (prawidłowością) opublikowanych Utworów z Zadaniem konkursowym i Regulaminem.
  3. Zwycięzcy zostaną poinformowani o przyznaniu Nagrody w terminie do dnia 25.10.2024 r. do godziny 17:00, za pośrednictwem wiadomości poprzez serwis TikTok oraz na profilu Organizatora.
  4. Oprócz Nagrody, Zwycięzcy otrzymają także dodatkową nagrodę pieniężną w wysokości określonej przepisami prawa, która nie będzie wydawana Zwycięzcom i zostanie przeznaczona na pokrycie należnego zryczałtowanego podatku dochodowego od Nagrody zgodnie z obowiązującymi przepisami, jeśli dotyczy.
  5. Warunkiem otrzymania Nagrody jest przekazanie Organizatorowi przez Zwycięzcę na adres poczty elektronicznej [oliwia.reisinger@nacomi.pl]:
  • imienia i nazwiska Zwycięzcy;
  • adresu do korespondencji (ulica, numer domu, numer mieszkania, kod pocztowy, miejscowość);
  • numeru telefonu;
  • adresu e-mail;
  • wszelkich danych niezbędnych dla wypełnienia przez Organizatora zobowiązań podatkowych, a w szczególności numeru PESEL, oraz nazwę właściwego dla Zwycięzcy urzędu skarbowego.
  1. W przypadku zwycięstwa osoby niepełnoletniej nagroda zostanie wydana do rąk opiekuna prawnego po przesłaniu na adres poczty elektronicznej [oliwia.reisinger@nacomi.pl] danych opiekuna prawnego.
  2. Dane określone w ust. 8 powyżej oraz zgoda, o której mowa w ust. 9 powyżej powinny zostać przekazane Organizatorowi w terminie 7 dni od powiadomienia Zwycięzcy o wygranej. Jeśli Zwycięzca nie dopełni tego obowiązku będzie to równoznaczne z rezygnacją Zwycięzcy z Nagrody.
  3. Po spełnieniu warunków Regulaminu, Nagrody zostaną przesłane przez Organizatora do Zwycięzcy na wskazany przez niego adres korespondencyjny za pośrednictwem operatora pocztowego lub wybranej przez Organizatora firmy kurierskiej w terminie 14 dni roboczych od przesłania danych, o których mowa w ust. 8 powyżej. Koszty wysyłki Nagrody ponosi Organizator.
  4. Organizator zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości przekazania Nagrody z przyczyn leżących po stronie Zwycięzcy, a w szczególności w przypadku:
    1. podania danych, o których mowa w ust. 8 powyżej po upływie terminu 7 dni od powiadomienia Zwycięzcy o wygranej;
    2. podania błędnych, nieprawdziwych bądź niepełnych danych, o których mowa w ust. 8 powyżej;
    3. złożenia błędnych bądź nieprawdziwych oświadczeń, o których mowa w pkt. 5 ust. 2;
    4. Nieodebrania wysłanej do Zwycięzcy przesyłki.

W takim wypadku Nagroda pozostaje do dyspozycji Organizatora, który może ją przyznać innemu Uczestnikowi lub pozostawić w swoich zasobach.

  1. Zwycięzca traci prawo do Nagrody w przypadku naruszenia lub niedopełnienia któregokolwiek z postanowień Regulaminu.
  2. W przypadku rezygnacji przez Zwycięzcę z Nagrody, Organizator zastrzega sobie prawo przyznania Nagrody kolejnemu Uczestnikowi wskazanemu przez Komisję Konkursową. Rezygnacja z części Nagrody równoznaczna jest z rezygnacją z całości nagrody.
  3. Nie jest możliwe wypłacenie Zwycięzcy kwoty stanowiącej ekwiwalent pieniężny Nagrody ani zamiana Nagrody na inną nagrodę rzeczową.
  4. Nie jest możliwe przeniesienie przez Zwycięzcę prawa do Nagrody na rzecz osób trzecich.

 

7. Dane osobowe

  1. Dane osobowe będą przetwarzane przez Organizatora w następujących celach i na następujących podstawach:
  2. Administratorem danych osobowych jest: Nacomi Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Wilkowicach ul Ziołowa 29, 43-365 Wilkowice Województwo śląskie, NIP: 5532518964, REGON: 362140960, KRS: 0000569456
    z którym Uczestnik może skontaktować się pod adresem e-mail info@nacomi.pl
  3. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator Konkursu – Nacomi Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Wilkowicach ul. Ziołowa 29, 43-365 Wilkowice Województwo śląskie, NIP: 5532518964, REGON: 362140960, KRS: 0000569456
  4. w celu prawidłowej organizacji i przeprowadzenia Konkursu, tj. na podstawie art. 6 lit. f RODO (podstawę tę Organizator nazywa dalej prawnie uzasadnionym interesem Organizatora);
  5. w celu ewentualnego dochodzenia oraz obrony przed roszczeniami, tj. na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Organizatora; prawnie uzasadniony interes Organizatora polega w tym przypadku na zapewnieniu możliwości podejmowania skutecznych działań w celu dochodzenia roszczeń w stosunku do Uczestników, jak również obrony przed roszczeniami, jakie Uczestnik może w skierować w stosunku do Organizatora;
  6. jeżeli otrzymane dane osobowe będą widniały w dokumentach księgowych, dodatkową podstawą i celem będzie realizacja przez Organizatora obowiązków wynikających z przepisów o rachunkowości oraz przepisów podatkowych, w tym obowiązków archiwizacyjnych, tj. art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  7. W celu przeprowadzenia Konkursu Organizator będzie przetwarzać wyłącznie następujące dane osobowe Zwycięzcy, które zostaną wykorzystane do przesłania lub wydania Nagród oraz w celu realizacji obowiązków podatkowych:
    • imię;
    • nazwisko;
    • adres zamieszkania;
    • numer telefonu;
    • adres e – mail;
    • numer PESEL;
  8. Dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do realizacji Konkursu, a po tym czasie przez okres niezbędny do wywiązania się z obowiązków nałożonych przez przepisy prawa, w tym przedawnienia ewentualnych roszczeń.
  9. Uczestnik ma prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Żądanie usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych, jak również wniesienie sprzeciwu wobec przetwarzania danych równoznaczne jest z rezygnacją przez Uczestnika z udziału w Konkursie, w tym także z utratą prawa do Nagrody, o ile zostanie mu przyznana.
  10. Odbiorcami danych osobowych Uczestnika będą podmioty, którym Organizator zobowiązany jest przekazywać dane na gruncie obowiązujących przepisów prawa (w tym właściwe organy podatkowe), podmioty realizujące na rzecz Organizatora usługi informatyczne, księgowe, usługi kurierskie lub pocztowe, usługi doradcze.
  11. Uczestnik ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  12. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, a niepodanie danych uniemożliwi udział w Konkursie.
  13. W toku przetwarzania danych osobowych Uczestnika nie będzie dochodzić do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
  14. Dane osobowe Uczestnika nie będą przekazywane do państw trzecich (czyli poza Europejski Obszar Gospodarczy) ani do organizacji międzynarodowych, z wyłączeniem transgranicznego charakteru sieci Internet.
  15. Przystępując do uczestnictwa w Konkursie Uczestnik oświadcza, że wyraża zgodę na przetwarzanie przez Organizatora swoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu do Konkursu dla potrzeb Konkursu, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”), na zasadach i w zakresie opisanym w Regulaminie oraz iż został poinformowany o tym, że Administratorem danych osobowych jest Firma Nacomi Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Wilkowicach ul Ziołowa 29, 43-365 Wilkowice Województwo śląskie, NIP: 5532518964, REGON: 362140960, KRS: 0000569456

 

8. Postępowanie reklamacyjne

  1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z Konkursem należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [konkurs@nacomi.pl].
  2. Reklamacje można składać przez cały czas trwania Konkursu oraz nie później niż w terminie 30 dni od dnia zakończenia Konkursu.
  3. Reklamacje będą̨ rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od daty doręczenia reklamacji w sposób określony w ust. 1 powyżej. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Uczestnik zostanie poinformowany za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na adres, z którego została wysłana reklamacja.

 

9. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin Konkursu jest dostępny na Stronie Internetowej oraz w siedzibie Organizatora przez cały czas trwania Konkursu.
  2. Regulamin wchodzi w życie w momencie opublikowania go na Stronie Internetowej.
  3. Wszelkie informacje o Konkursie zawarte w jakichkolwiek materiałach promocyjnych i reklamowych mają jedynie charakter pomocniczy, natomiast zakres uprawnień Uczestników i Organizatora regulowany i oceniany jest na podstawie zapisów niniejszego Regulaminu.
  4. Wszelkie informacje na temat Konkursu można uzyskać kontaktując się z Organizatorem pod adresem e-mail [konkurs@nacomi.pl].
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium