Zwroty i reklamacje
Zwroty i reklamacje kosmetyków
Sprawdź, jak dokonać zwrotu, wymiany lub reklamacji kosmetyków zakupionych na Fluff.com.pl. Nasze centrum obsługi jest dostępne dla klientów sklepu za pośrednictwem maila. Wybierz interesujący Cię dział i skontaktuj się z konsultantem. Napisz, co spowodowało, że chcesz dokonać zwrotu lub reklamacji.
Zwrot zakupionych produktów
Na zwrot zakupionego produktu masz 14 dni od daty jego doręczenia. Aby tego dokonać wypełnij formularz odstąpienia od umowy dostępny poniżej.
Nie zapomnij nas o tym poinformować drogą mailową biuro@fluff.com.pl podając dane osoby kupującej oraz numer zamówienia.
Wypełniony formularz dołącz do przesyłki–przyspieszy to realizację zwrotu środków na konto. Zwracany towar z dopiskiem „Zwrot towaru” odeślij na nasz adres:
NACOMI GROUP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Ziołowa 29,
43-365 Wilkowice.
Zwracany produkt powinien być odpowiednio zabezpieczony i zapakowany, aby nie uległ uszkodzeniu, powinien posiadać oryginalne naklejki i opakowanie.
Koszt wysyłki towaru zwracanego ponosi Kupujący (Klient). Zwrot środków na konto zostanie przesłane w terminie do 14 dni na podany w formularzu numer konta bankowego.
Wymiana zakupionych produktów.
Jeżeli chcesz wymienić zakupiony towar skontaktuj się mailowo:
Szczegółowe informacje znajdziesz w Regulaminie Sklepu (tutaj)
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY I ZWROTU TOWARU
Reklamacja
Interesują Cię reklamacje kosmetyków? Jako konsument masz do tego pełne prawo. Wyjaśniamy, co musisz zrobić. Wystarczy, że skontaktujesz się z odpowiednim działem obsługi, opiszesz problem i postąpisz według dalszej instrukcji.
Jeżeli chcesz reklamować zakupiony produkt napisz maila na adres: reklamacje@fluff.com.pl
Dokładniejsze informacje opisujące powód reklamacji, pozwolą nam na szybsze odnalezienie serii danego produktu i ustalenie co takiego się stało, że musisz zaglądać w tę zakładkę.
Szczegółowe informacje znajdziesz w Regulaminie Sklepu (tutaj)